En av många onsdagar

Den här dagen var speciell för mig, fast ändå helt ospeciell...

nej det var en rätt bra onsdag, jag slutade tidigt, gick med C och han tatuerade sig, han var sååå modig och lite söt när han var nervös, men det vart G-R-Y-M-T och jag har pratat med N om min tatuering och han vill göra den, yeey!

men iaf, sen var det möte om resan den 31:a, jag läääängtar så sjukt!
Jag gick till körskolan med Elin där jag mötte Elina, Cassie och Jossan, jag måste bara säga att det hände massa konstiga saker idag, ödet leker med mig..Jag träffade Andreas, det gjorde min dag, men jaja, nog om det!

Jag har dundundun, SHOPPAT! inte så mkt men jag är så nöjd, nöjd!
Jag fick en söt sak av mamma idag, men det är en födelsedagspresent, så jag ska glömma vad det är hähä!

Det blev iaf ett par byxor, två par leggins och puder, skulle köpa svarta tunnisar men de fanns inte i 38, jävlarns H&M:((

Och jag hade träning sen, det gick inte bra, inte bra alls, jag är aldrig nervös inför tävlingar, jag antar att det kom nu, allt på en gång, jag fick panik, kände mig klumpig och jag gav upp. Jag är känslig ja, jag grät. Men det är okej, jag gjorde den sista tävlingsrundan bäst iaf av alla gånger. Stackars Elin gjorde illa sig, hoppas hon mår bättre nu och inför tävlingen!<3

Jag ska träna imrn, jag måste, men fredag blir en vilo/tagg-kväll och sova tidigt.
Tack Zara min tränare, hon peppar alltid när det blir jobbigt.

Tack till mamma som finns där jämt, även om det är svårt att ge sin dotter konstruktiv kritik när hon ber om det, men det känns bra nu!

Jag brukar inte göra långa inlägg, men men.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0