Sunday bloody sunday

sitter och nynnar med i låten som Jay och Linnea sjöng i idol, perfect!

Ojoj, min helg har varit hur fin som helst, en bra fredag, bra tempo och jag träffade ju Erika en stund också. Jag sov första natten hos Felicia, vi tokade oss med knäpp humor och hade ett låssas bråk på facebook, vi kollade på the last song, som vanligt så grät jag floder och det kändes som att jag skulle dränka mig själv där ett tag, Felicia skrattade haha ja knäppisar!

På Lördagen skulle Felicia och Camilla träna men jag hade ju lagt ur alla mina pengar för att jag inte skulle handla upp allt, smart tänkt men en 100 lapp hade vart lagomt att ha i fickan...
Men jag fick gå hem till Therese där vi skulle spendera natten. Det var första gången jag var där och det var tidigt men hon vaknade iaf och vi pratade lite, käkade frulle osv, sen blev vi trötta båda två och lade oss i sängen..ZZzzz tills en Felicia med duracell energi kommer in och peppar oss att gå upp, nja det funkade vell sådär, det var ju så skönt o vila, men vi kom upp senare!

Vi gick och handlade mat och lite så, Jag höll mig ur vägen när det var mat-time, jag kände att så hungriga som vi var så var det inte värt att jag skulle sabba maten hahah! inte mitt intresse kanske, kan men vill inte;)

Timmarna gick, vi pratade och pratade och pratade, jag kände alla känslor som jag kan komma på, jag har nog inte känt så som jag gjorde. Slut om det, men dessa tjejer finns inte ord att beskriva, helt otroliga, helt fantastiska och vackra hela dom!

Jag skulle kunna skriva hur mkt fina ord som jag orkade men jag känner att det skulle bli tråkigt för de som inte förstår, jaja det var en helt amazing helg

PLUS att jag sov länge när jag kom hem till mellsa, mamma väckte mig och frågade om jag skulle med till Marieberg men jag orkade inte, jag sov ju haha!

Men när hon kom hem så berättade hon att de hade beställt en all inclusiveresa till RHODOS!
jag längtar ihjäl mig, i Juni bär det av!

SOL BAD GLASS MAT


Kommentarer
Postat av: sammie

sv: <3

2011-01-18 @ 16:44:34
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Felicia

I LOVE YOU <3

2011-01-18 @ 19:04:12

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0