Some old stuff

Jag älskar att mina föräldrar är ''gamla'' okej egentligen är de kanske inte så gamla, de är iaf yngre i själen än de flesta:)

Mamma och jag kollade på massa gamla saker från hennes barndom och från hennes och pappas morföräldrar
Jag sa åh i varje mening tror jag. Jag fick en Klackring som jag ska få ärva, och en ring som jag har velat ha som jag har bestämt ska gå i arv, men den vill jag inte använda nu.

Här är tre saker jag fick

En helt underbar väska, ska ha den imorgon

ett öronsmycke, man sätter den i örat så det ser ut som den klättrar


Ett fickur, amazing. Det är mammas examensur, hon fick det när hon avslutade sin sköterskeutbildning
Det är inget batteri i så man måste snurra upp den så att den fungerar



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0