shopping stopp, fuck no

nje inte min grej, jag skulle inte shoppa, men jag har ett big I NEED i min sminkväska!
Jag köpte ett hiiimla underbart läppglans, typ lite körsbärsfärg nästan, jag blev sugen på ett svart läppstift så jag ska köpa mig ett imrn, här är en bild från 09 med svarta läppar

min it lista

-svarta läppar
-mörka läppar
-vafan läppfärg, hot!
-glittermascara
-päls, fejk of
-skinnhandskar
-ringar
-naglar
-skor i mängder, har ett par babys som blir mina om ett tag
-old clothes-jag älskar att ta pappas/mammas/mina gamla kläder, damma av dom o göra nya plagg med snygga accessoarer, jag ska till myrornas nån dag, tacky?, fuck no!
-vårjackor, vår vår vår året om TACK
-hattar, ohja, jag har tyvärr bara min solhatt, men jag har inte hittat DEN hatten, men när det klickar så är den min
-hängslen, jag ska blinka med mina ögon så kanske jag får låna min systers:)

egentligen så är det så inte mig att lägga ut min it lista, jag vill ju ha MIN stil, tyvärr så har jag inte kört fullt ut 2010 men vi får se om dagarna/humöret tillåter att visa mer personlighet

black girl-black lips



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0