hihi

Min dag har vart Kunglig!
Lektionerna gick fort så jag hann knappt göra någonting. Efter skolan skulle Jag Elina Christoffer o Josefine simma, eh det var stängt för maskinerna fungerade inte, konversationen lät typ såhär;

Elina: men va, aha, ska vi gå till max(skrattar)
Josefine: Ska vi gå till max(fnissar)
Johanna: Ska vi till max(helt seriöst)

och dit bar det av haha!

väl inne på Max så började valet, vilken meny..minuterna gick och tillslut hade alla bestämt sig, vi hade roligaste konversationen men den kan jag tyvärr inte dela med mig av för Elin kanske läser detta och det handlar om lite saker;) men om en vecka så kan jag skriva

Jag har inhandlat två saker idag tillsammans med min älskade mor, de kommer i ett enskilt inlägg så håll utkik.

Vi satt inne på Max i över 2 timmar och garvade hela tiden, allt för att Christoffer hittade en skitsnygg(hemsktful) liten tant som jobbade där som han flirtade med hejvilt, han följde till och med in på toan som hon gick på trodde jag för det var ett stort rum med små toaletter inuti, haha det var kul. Jag snortade salt och det sved som fasen, inte okej!

Fast den som skrattade så hon dog var nog Josse, hahah helt underbar dag iaf.

Efter drygt 2,5 timmar så gick jag och chrille till stortorget och mötte upp mamma, köpte saker och åkte vidare till Lager 157, jag och CG ögonshoppade så vi drunknade, jag har verkligen ett shoppingsuuuug nu!
19.30 var det träning för mig och CG var så duktig så och gymmade med mamma, CRED!

Jag känner redan av träningsverken, känns bra asså, plus att midjan är lite öm efter hemmaträningen:D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0