Dagens glädjemoment

Ni som läser min blogg har kanske märkt lite av mitt shoppingbehov när pengarna rullar in. Denna månad bjuder jag inte på mkt shopping för jag har inte mkt pengar kvar efter att jag betalade lite till mamma för rockringen eftersom vi delade och sen sparar jag pengar till Greklandsresan i sommar:)

MEEEEEN underbara Sandra Laine  ska ha ett fett tack för hon hittade nämligen ett par hängselbyxor(vilket jag har letat efter ett jäkla bra tag, har en hel lista med sparade cookies på datan som jag ska ta bort nu)

de var helt underbara på bilden som vi kollade på, jag blev helt till mig och ringde till Monki och frågade om de hade dem i butiken och det hade de, en medium.

Men problemet var att jag hade lagt ur mina pengar så jag ringde till pappa och skulle fråga om han kunde möta upp mig och ge mig pengar, haha desperat. Men ett par fanns kvar ju! men han skulle på möte så jag bad honom att lägga pengarna i ett kuvert och lämna i receptionen, hahah jag gick dit och fick mina pengar, en lycklig  tjej sprang till Monki och hittade sina brallor, PERFEKTA in i minska söm. Jag skulle klippa av dem och sy upp först men jag tror att jag viker upp dem till en början!

Jag ringde och tackade Sandra, det var ju hon som visade mig. Hon sa att jag skulle ta bilder och lägga på bloggen and so i did, tack sami:)

Den är iaf mkt snyggare på irl, amazing

(ska ha endast bandue topp under på sommaren/våren)



Kommentarer
Postat av: saaandraa

Sv: Tack söt <3 ! Uppskattas, har kämpat länge med tecknandet ;)



åh, dom var jätte fina! passar dig, klänningen kommer nog passa dig, den verkar perfekt för dig, fin och kurvig!

2011-01-27 @ 23:31:56
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0