Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag kör dubbelt idag!

Jag har absolut ingen ''typ'' som jag faller för, det har verkligen varit olika, de som har varit otroligt olika av pojkvännerna jag har haft är Andreas och Martin. De är sjukt olika, men jättefina personer!

Men ja, jag gillar

-Tattueringar
-valfrihårfärg
-Liten trekants skäggis
-Fina ögon-2 die 4!!
-Leendet-samma där
-Magen-Okej det är inte viktigt men jag har blivit lite bortskämd med det
-Ryggen-snygg rygg är viktigt!!
-naket bröst-Jag vill inte gosa ner i fårullsbröstet, nej tack
-han ska gärna ha lite lockar på morgonen så man dör lite av kärlek när man ser på honom hihi

ja alltså jag kommer inte på jätte mkt men jag är en drömmare som har min drömdejt i huvudet och hoppas att han en dag ska förstå utan att prata med mig och sedan säga det man vill höra. Men sånt händer ju sällan för ingen kan läsa tankar(?)
Om någon kille skulle det så förstår jag att de skulle fly...haha

någonting som jag har förstått under mitt liv är att jag älskar killar som dansar, det är så vackert och sexigt!

ja det var lite hehe

så skulle min dating anonns se ut;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0