Rubrik

Morgonen gick till åt att fixa och packa, min kära moster hade lite födelsedags-mys hos sig så det blev gott att äta och dricka, fick träffa Melwin, zeke och Jackpott, inte för att skryta men dessa småkillar(okej inte jackpott han är så stor redan) är de sötaste jag vet! jag har snott bilder från Elin, tack och förlåt hehe:)


Jackpott och zeke

Melwin


efter maten så var det träning för min del och när jag kom hem blev det en 70 minuters promenad i mellösa, nu ska jag gosa mig ner i täcket jag har och bara må bra.

Imorgon är det skola igen, gröt och äppelmos som jag skrev att jag åt igår samt att jag åt det i fredags också, jag måste ge en tumme upp till sara vår nya tränare, toppen bra!

mamma är en sköning ibland

Mamma: johanna ska du inte ha en ny tävlingsdräkt nu?

Johanna: öh va ja det är du som får hjälpa mig så

Mamma: jo jag vet

Johanna: ja men vad ska jag ha för färger, jag har haft gult och svart, svart och rosa, kanske blått och svart eller?

Mamma: kanske vi får kolla lite vad som är snyggt, den gamla känns så du vet...B


hahah ja vad säger man?

nu ska jag kolla på my sisters keeper, den filmen borde få alla priser i världen

hemsk bild men det gör mig inte ett skit för jag är 100% nöjd


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0