Lördag

Jag är inte så bra på rubriker hähä..

jag började känna mig lite krasslig igår och idag har jag bara tagit det lungt eftersom jag ska till moster som fyllt och gratta henne. sen är det träning för min del, jag vill verkligen inte missa den andra:/

men om jag är för tung i kroppen så jag inte har ork så åker jag dit och tittar på eller kör mjukt:)

jag fick ett gröt begär i förrgår, gröt och äppelmos, hur mumsigt som helst!

nu kurrar magen lite extra och jag hoppas på en god middag hihi!

jäkla hals, nu fick jag ett samtal och jag var tvungen att avböja en fotokväll, men jag vill inte smitta någon eller så, nej så illa är det inte men jag vet inte hur ''farligt'' det är så bäst att kurera mig när jag orkar

jag ska inte gnälla mer nu, jag kan berätta en kul sak!

pappa vill fira jul i brasilien, kanske inte iår men snart iaf, och vet ni, jag skulle vara såå lycklig om jag fick vara med om en annorlunda julafton:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0