Lördag

Idag har det nog bara hänt bra saker!

jag vaknade rätt sent men det var jag värd, käkade lite frukost, sen kom Kicki över med söta Lukas som jag kommer vara barnvakt åt en gång i veckan och imorgon ska jag till henne och få lite koll på rutiner och sånt

jag har sytt på västen, nu är det lite kvar men jag tror jag väntar med att sy allt, kanske att det blir klart imorgon men det återstår att se:)
det är kantbanden som ska sys på, samt hakar längst ner, sen ska jag göra slits på sidorna men det är bara för snygghetensskull hih:)

En promenad med pappa i kvälls mörkret hann jag med, pratade om allt mellan himmel och jord, tänk om alla hade en sådan underbar pappa som jag, det är nästan lite för bra!

Nu sitter jag och taggar inför morgondagens träning. Jag gör upp ett mål och imorgon ska det målet bli påriktigt.

Jag måste köpa nya träningsskor, jag får svinont av mina nuvarande, dom är bra när man gör allting annat utom att dansa tyvärr, får se om jag hinner imorgon innan träningen annars får jag lida eller leta på mina gamla skor som är borttrollade till yttre rymden..

Jag ska låta denna dräkt hänga som ett minne i garderoben. När jag börjar tävla igen är det ny dräkt, ny dans, ny vilja och nya mål som gäller.



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0