Buhu

jag känner att jag inte orkar blogga, skolan suger all tid och all ork/lust
Nej jag ger er lite inlägg då och då, ska försöka med det iaf hihi

Jag ska tvinga med Christoffer till knuffen i veckan, p-stavs helvetet ska bort nu!

är du oskuld?
nej
om inte, hur gammal var du när du förlora den? 15
har du haft oralsex? yepp
haft samlag med fler än 10 st? ne!
har du gjort något sexuellt med en kille förut? haha..eh?
piercat dig? Nä men snart så!
bitit dig själv i handen? jaråå
tagit smärtstillande? yes
brutit ett ben? Tack och lov så har jag inte det. än
varit i slagsmål?
haft mer än 3 ställningar? ja
bitit någon i tån? ja, uääk
gjort ett sugmärke på någon? såklart!
supit tills du däckat? nej
gråtit över en kille? ja..
ätit papper? har vell testat
pussat en 30-åring? 60 åring, räknas det?
haft sex med någon du knappt känner? nepp
kört klädpoker? ah men har slutat med det, jag förlorar alltid
tatuerat dig? nej men jag ska ha två, en på foten och en bakom örat
hånglat med någon av samma kön?
svikit en vän? japp
röker du?
dricker alkohol? sällan
ätit antidepressiva tabletter? hähä ne!
duschat naken med en av samma kön? ja
varit på soc? japp
bott hos en fosterfamilj? ne 
har du en kontaktperson? ne
slagit någon du älskar? ja det har jag(A)
spytt på någon? nä  
gjort en slöjdlärare arg? haha det var inte så svårt, hon blev arg för minsta lilla
blivit sviken av en vän? yes
vill ha någon du inte kan få? allt är möjligt
sovit mer än tolv timmar? ohja!
spenderat timmar i ett badkar? åhh ja, med en massa bubblor och en bok
plankat? hm minns inte:O
tappat en sko i havet? Nej men från upp swinget på liseberg
rånat någon? ja, mamma, hon blev av med 10:-
blåst såpbubblor på en buss? Why?
sagt fitta till någon och menat det? haha mm


nu ska jag ta mina kissie-läppar och pallra mig mot duschen


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0