Fantasi-Fattig-Rubrik

Till er som har tråkigt och till er som tror att man har dålig självkänsla samt vet att jag är en photoshop älskare så har jag gjort 2 saker

 till er som är emot minsta lilla ps grej, snälla, om det hade varit en så dålig grej att vara skicklig i ps så hade man vell inte kunna fått ett arbete som kräver just de kunskaperna!

jag tar bort finnar ibland men vad gör det, vrf inte? så länge jag ser ut som mig själv så.. vem bryr sig, inte kul o ha en finne men har jag en  så har jag, sminka över o behandla, inget o tycka synd om!!! jag är nöjd och tycker jag är snygg ändå:)

bild 1: beskurit+minskat röda färgen på ögonvitan för jag har nyss bytt linser och det blir alltid lite rött då
så nu vet ni det
bild 2:samma fast minskat röda färgen i hela bilden, ljusat upp bilden

bjuder på min favorit outfit också, tyvärr är det lite kallt ute men inne funkar det perfa!

bild 3:beskurit


Nu när jag har lättat på mitt hjärta ska jag ta och läsa en skvaller blaska som mamma köpte till mig, puss hej:)


Kommentarer
Postat av: sandra

Fina Johanna <3

2010-11-03 @ 00:20:44
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0