Satc

det var väldigt mkt satc på sistonde, men jag älskar det!

det är bara sjukt att filmen fick dåliga recenssioner, hallå var vi på samma film lr?

nu ska jag sätta mig och börja från noll, första säsonen!

ni som inte sett avsnittet: the power of female sex..
borde se den, den är skit bra!

det var en bakomkulisserna dag med satc på tv för en vecka sedan, det var guld, de intervjuvade regissören Michael Patrick King, han visste inte om det skulle bli en tredje film, jag hoppas och ber för det!

tvåan gjordes för att vi som ser det önskade det, om vi önskar igen så kanske det händer!
:D

en sak till som jag blev så hänförd av var modet, jag visste att det skulle bli en modechock, men att den skulle vara mäktig, wooow kan jag bara säga, och samantha, jag älskar hennes röda slimdress med hetaste detaljerna, det bästa är när de sjunger karaoke:D








Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0