Nu sitter jag i bussen, bara en lektion, b...

Nu sitter jag i bussen, bara en lektion, bild, men jag har ändå ingenting för mig en regnig dag som denna, ni som gillar sex and the city skulle sett igår, det var bakom kulisserna till tvån, det var så bra, en sak jag glömde bort är att tex carrie inte är carrie, så bra spelar hon sin roll, alla karaktärer har en egen personlighet, som regissören sa, de 4 kvinnorna har så olika personligheter så alla 4 bildar den perfekta kvinnan, när sarah jessica sa att hon inte Shoppar speciellt ofta tänkte jag bara, är du seriös, men Ja, som sagt hon lever ju inte livet carrie lever hon har sitt eget även om rollen är en del av henne, som kim(samanttha) sa, man blir lik rollen efter ett tag, eller Ja, inte till 100% , jag hoppas man kan se bakom kulisserna till satc 2 på internet isåfall kan ni gissa vad jag ska göra ikväll Hihi


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0