sista natten i kina

imorgon åker jag hem, jag drog min sista shoppingtur idag, jag har köpt billiga saker och jag är nöjd, även jag har köpt en ipod touch, ej äkta men vem brýr sig vell om det, den var billig och funkar, jag bryr mig inte så mkt.

vi åkte till 3 olika ställen, med taxi såklart!

det är många som vill att jag köper med saker från kina, det är svårt pga:

-vikten på väskorna som man ska ha med sig hem
-prutningen tar så otroligt mkt krafter och vilja
-bloggar bara på kvällen som nu tex, jag har ju min mobil jämt..
-man vill ha egen tid eftersom prutningen tar otrolig tid, kanske 30 min på ett par skor..

så förlåt till er jag inte har handlat till men nu kanske ni förstår lite vrf

det är blixt på så bilden blev inte den bästa osv...

leggins med lack mönster, ser inte ut som på bilden!



skor


jag har haft denna tidigare


lösögonfransar


lösnaglar




glasögon utan glas


köpte ett macro objektiv som jag älskar, så blev en bild :)


Kommentarer
Postat av: Emma Isacsson

kan du skriva vad macro objektiv innebär ? :) <3

2010-03-31 @ 19:08:14
URL: http://eemmaisacsson.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0