hm

jag mår dåligt över skolan, har värsta ångesten, jag vet inte ens varför?

det går ju rätt bra bara suzannes lektioner jag ska göra uppgifterna på, fick återkopplingen från annesofie, hon var nöjd, men jag ska komplettera för högrebetyg, och lennart är nog inga problem han gillar mina uppsatser

varför känns det som pesten, jag presterar bra men känns som alla förväntar sig mer, till och med jag själv, snälla johanna ge dig nu, jag är stressad det är nog det, jag vet inte kanske är det någonting annat, men vad?

åh jag orkar inte mer, så nu har jag ''emoat av mig''


här kommer en godnatt bild, krull vare här, ja det är mina naturliga lockar för de som undrar


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0