Drottning byte

är det bara jag som tycker att man borde byta ut bloggdrottningarna nu, ge plats för de unga fräsha och framförallt ny kläckta bloggarna, ge killarna en chans också:)

Rasmus

En ung pappa som bloggar om sitt liv tillsammans med sonen Junior som han tar hand om helt själv efter att modern lämnat dem, han skriver väldigt bra och känslosamt, man får en insikt i hur han kastades in i en helt ny värld och han lämnade aldrig sin son.

Alexia

En grym tjej måste bara skriva det, känner henne inte egentligen men de gånger vi snackat så verkar hon hur härlig som helst, hon är inte rädd för att ta skit, hon skriver vad som faller henne i smaken, allt från sexnoveller och tips till starka åsikter, love it!

Red and Black

woooow killen kan klä sig, gudarna måste ju jubla när dom ser detta!
kan inte förstå hur han håller stilen, kolla kläderna, kolla acessoarerna, dreeewl!
haha jag är lite töntig och skrev ett litet inlägg om att han klädde sig snyggt och så, vet ni, han svarade ;O haha jag såg ut så-> :O

Jonas-Transan

För söt, gullig blogg, roliga inlägg, man blir ju nästan lite kär i personen bahind tha blog eller vad säger ni?:)

Patricia

Min äldsta barndomsvän(hihi då menar jag inte att hon är gammal)
hon är lika mycket skoförbrukare som skoälskare, hon vet hur det ska se ut!

hon har bra klädsmak, hon är rolig och ibland händer det att hon är smart haha nerå, men hon är bäst på att berätta roliga historier, en gång lät det såhär:

Det var en gång två elefanter och en blev diskad

originalet: Det var en gång två tefat och ett blev diskat

haha


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0