one love, two hearts

Föru räknade jag dagarna vi var tillsammans, nu räknar jag dagarna vi inte är tillsammans.

Jag saknar dig verkligen, jag vill verkligen vara med dig, krama dig, jag skulle dricka cola(hatar) hela livet om jag vart tvungen bara jag får göra det med dig.

Jag visste att jag var kär, ibland kommer jag på mig själv med att sakna dig, försöker minnas hur du luktar och ditt skratt, vissa kanske skulle ge upp, visst ibland är jag inte långt ifrån men jag vill bara ha dig, jag tänker vänta tills du säger att du är redo eller att det inte blir vi igen, jag vill bara veta.

ibland när jag tänker så brukar det komma upp saker i mitt huvud, tänker du på mig, saknar du mig, ja hur ska jag veta,
det borde finnas 3 insyner i var och ens liv, det fanns någon som vakade över dom 3 insynerna, någon som valde insynerna som skulle uppfyllas så man inte slösar bort dom,

 dom här insynerna som jag pratar om skulle fungera på så sätt att man får som en ''film'' uppspelad, den visar när en person visar sina tankar om en, inte med ord utan som en film med levande bilder, dom ska inte vara som en profetia, utan mer som en tillfällig visning av personens tankar, man får se en sak och tolka den, ingenting är självklart men man får en ledtråd i sitt grubblande.

jag undrar om jag kommer vänta och vänta, tänk så glömmer du det vi hade och kommer på att du klarar dig utan mig.


ja jag ska alltid tänka det värsta när jag väl kommer igång men jag har fortfarande hoppet uppe, för inte har jag slutat vänta, ska jag göra det får du be mig, Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: jonna

jag finns hjärtat!

2010-01-11 @ 12:21:15
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: svar : jonna

jag vet och det är jag så glag för, du är guld! <3

2010-01-11 @ 16:41:19
URL: http://www.johannaericssonsblogg.se

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0