10 sanningar

1. Jag har alltid prestations ångest
Skolan, dansen, ja allt jag gör nästan, det kan vara skit bra, men är jag nöjd? Nej såklart inte

2. Jag hatar att städa
Ni som känner mig har nog sätt mitt rum också, men pappa har lovat mig att vi ska slänga ut allt i mitt rum och påbörja en om möblering, fast han säger ju så mkt min lille far, han glömmer ju:D

3. Jag har dåligt minne
Jag har glömt min plånbok i göteborg på mcdonalds, de skickade den till mig på posten, en månad senare glömde jag den på mcdonalds i stockholm...bra där!

4. Jag har jättelätt att börja gråta
Speciellt när det gäller skolan, när läraren ska berätta betyg, det är så pinsamt men det bara kommer. Sen gråter jag alltid när jag ska vara förbannad..

5. Jag vill jobba med allt
Orka vara på ett jobb i 20 år, nej jag ska byta lite hej vilt som Tina, hon jobbar högst fem år på varje jobb:)

6. Jag tycker jag ser bra ut
Men faktiskt, jag är glad att jag ser ut som jag gör, sen har jag vell komplex som vilken tonåring som helst men det väger jag upp med annat:)

7. Jag skrattar högt och fult
Shit, det är nästan alltid pinsamt när jag skrattar, jag brukar fortsätta skratta lika mkt och högt för det låter ju så fult när man bara slutar!

8. Jag blir alltid dumpad
Jag har dumpat en kille en gång, det var det värsta jag har gjort!

9.
Jag har så många drömmar
-Jag ska få prickar så jag kommer upp till silver under nästa dans termin
-Jag ska få G i matten fast ingrid är en dassråtta med en amöba hjärna
-Jag ska sjunga i kyrkan många gånger innan jag dör, världens finaste ljud där
-Jag ska bli grafiskformgivare, jag ska ha mycket kontakter och frilandsa

10. Jag älskar ketchup
-Ketchup+beaneasiesås
-Ketchup+mango chutney
-Ketchup+ris
mm.



Kommentarer
Postat av: Felicia

älskade, älskade, älskade du <3

Jag älskar dig!

2010-12-19 @ 00:01:53
URL: http://felicialundinsfoton.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0