Om mig, enjoy

-Jag hade Harry Potter glasögon när jag var liten
-Jag spelade handboll men jag älskade att stå i mål, så jag blev målvakt
-Jag dansade första gången på dansskola när jag var 7 och har dansat sedan dess
-Jag bjöd min psykolog på luciafirandet i skolan i femman
-Jag älskar att träna på natten
-Jag tycker att råttor/möss/hamstrar är urgulliga
-Min första hamster hette Ricky efter Ricky Martin, mamma älskade honom förr
-När vi hade spex i skolan så glömde jag ta på mig byxor när jag skulle spela grottmänniska
-Jag vill kunna dansa ballet, break-dance
-Jag får jämt dåligt samvete
-Jag har jättelätt att gråta
-Jag har ingen stereotyp bild av min drömkille, ingen pojkvän har vart lik någon annan
-Jag har många stora drömmar
-Jag har svårt att berömma mig själv
-Jag älskar att tänka, bästa stället är på bussen eller i bilen
-Jag älskar grekisk mytologi
-Jag älskar att vara impulsiv
-Ett fett plus i hörnet om killen jag träffar älskar lakrits
-Jag hade två låssas kompisar när jag var liten, Mybblis och Tybblis
-Jag blev jagad av Jacobs hönor när jag var liten
-Jag är rädd för hönor
-Jag är mer fashinerad av sälarna än delfinerna inne på kolmården
-Jag är rädd för att träffa nya folk
-Jag är inte blyg om någon annan är blygare än mig
-Jag skulle heta Felix om jag var kille
-Jag skulle heta Karin, men pappa tyckte jag såg ut som en Johanna
-Jag är kär i kärleken
-Jag är flamsig av mig för det mästa
-Jag gillar gamla saker, saker med en historia(inte killar som är gamla med 20000 ex flickvänner dock..)
-Sex and the city är min favorit serie
-Jag har massor av parfymer
-Jag gömmer mina parfymer för när jag hittar dom några månader efteråt så har jag inte tagit slut på dom än
-Jag skriver ALLTID hej och ritar någonting på en immad glasruta
-Jag får ofta komplimanger om att jag har sjuuukt lena händer
-Jag tycker om mitt utseende!
-Jag har ett gosedjur(tvättbjörn) som heter Philip som jag fick när jag kom till sverige
-Jag har sökt till Idol
-Jag har tappat mitt löshår som min kompis satte dit på mig när jag skulle tävla en gång, Dermont Clemenger tog upp det, pinsamt

-Jag skrattar åt mina skämt, klockrena!
-Jag blir oftast inte förvånad eller imponerad när någon berättar någonting
-Jag har aldrig blivit full
-Tänker inte bli det på ett tag
-Jag var killaktig förr
-Jag blev en riktig tjej-tjej med komplicerad manual några år senare
-Jag kan spela piano, gitarr,bas,trummor, lite flöjt(vissa bättre än andra)
-Jag sjöng Basket case på karaoke i kina
-i kina så åkte vi cykeltaxi med gänget som var där, våra chaufförer följde inte med vår grupp och alla letade efter oss, tur att vi kom till rätta

-När jag var i brasilien så åt vi på en krog, det kom en pojke och tog pappas tallrik och åt, han fick skäll av ägaren men han fick maten, jag grät.

-Jag hade en bästis i fyran och ingen mindes henne, jag hittade henne på facebook och nu vet jag att jag inte är störd eller schizofren

-Jag älskar att kramas
-När jag blir riktigt glad så vill jag bara pussa alla
-Jag är vig
-Jag har mycket uthållighet
-Jag är inte smärtkänslig
-Jag skulle kunna dö av att någon kittlade mig länge
-Jag hatar coca cola och julkalender chocklad
-Jag är pissrädd för smällare/fyverkerier
-Jag älskar fairy odd parents
-Jag hatar att övningsköra
-Jag tycker busschaffisar är modiga, störda, ha ansvaret för 50 liv om inte mer? tänk om man krashar, cred till er alla

-Jag älskar Gordon blue och spagetti med köttfärssås
-Ketchup till allt
-Pappa ger mig fiskolja varje dag
-Jag äter korv minst 2 gånger i veckan
-det är inte någonting jag gläds åt
-Min säng är skön

-Nu ska jag sova:*

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0