Jul jul, underbara jul

Jag har haft den bästa och finaste julen i hela mitt liv, allt var perfekt!
Firade hemma och min älskade syster Madde kom till oss och åt och öppnade paket, efter det så åkte vi hem till min moster där kusinerna var, Elin och Melwin var där också. Kom nyss hem och nu sitter jag och har pirr i magen, så bra var det!

mina julklappar var underbara och jag fick allt på min önskelista och lite till, detta stod på min önskelista

-Ga.ma plattång
-Ögonskugge palett
-Termosmugg
-Ett vitt och svart linne
-Bh
-Ringhållare
-Strumpor


Jag fick

-Ga.ma plattång
-Ögonskugge palett
-Termosmugg
-Ett vitt och svart linne
-Bh
-Ringhållare
-Strumpor
-Pengar
-Pressentkort på Marieberg
-Chokladtomte
-Merci ask
-Armband
-Örhängenx3
-Parfym
-Ansikts krämer från MK
-Massor med smycken
-Handskar

hm jag minns nog inte allt:O

Men det bästa!

Biljetter till Idol turnen, nu ska jag se JAY SMITH med min älskade syster, så jävla värt!

puss på min Jul

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0