2010

Nu kommer lite bilder på saker som jag har gjort och så från år 2010, jag lägger upp detta för att det är årsbyte snart:)

Kinaresan
Jag var den ända som såg nöjet i att hoppa på kinesiskamuren haha, helt amazing att ha vart där!


Börjat träna seriöst


Haft halloween party med tjejorna


Haft tjejkväll med gänget


Julmys hos Josefine, allt slutade med mjölkrig och sång som jag lägger ut snart(josse har alla bilder)


Vi åkte till Öland på sommaren, bodde i ett hus i Löttorp, mysigt


ullared, två gånger och snart igen:)


Christoffers födelsedag, vi åkte limo och åt ute, mysigt som fasen



tjejerna kom och firade min födelsedag


Jag slutade använda löshår


Jag bakade och pimpade mina semlor med rosa grädde


Jag blev pysslig, jag sydde, stickade, gjorde egna smycken


Hade Julklappsbyte med tjejorna och fick detta, lovely


Jag samlade på mig saftigt med ringar, nej min samling ska inte ta slut


Jag hittade mina stövlar som jag saknade under 2009


Köpt nya jackor, den på bilden, en blåmetallic vinterjacka, en svartpäls som är mer vårjacka och igår köpte jag min älskling, en leopard imiterad fejk päls, jag upprepar fejkpäls, sjukt snygg och go!


Jag har gjort mkt tråkigt också med det är ju inte det jag vill minnas, btw så har jag haft mycket tjejkvällar med gänget men vi har aldrig tagit bilder på oss, shame!;)

puss på er alla:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0