Terminens första träning

som rubriken lyder..

det gick bra första rundan när vi skulle dansa inför de andra i gruppen, sen i nästa 2 omgångarna fick jag blackout, jag mindes ingenting alls, helt tomt, sen orkade inte armarna längre, det känns verkligen att dansen inte var på topp efter ett sommarlov, besviken men det ska bli bättre!

jag måste komma på ungefär 30 sekunder till kanske om inte mer eftersom jag kör min dans 3 gånger på en runda, det är okej med två då jag inte behöver göra samma steg om och om igen.

jag har inhandlat lite saker idag:

*3 sport bh:r, röd svar och vit
*halsduk
*skinnhandskar
*vattenflaska
*mössa

mycket var det inte men jag är nöjd, nu ska jag be mamma hjäpa mig med dansen, hörs!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har skickat tre sms till dig. Svara på dom fort!

2010-08-29 @ 19:56:44
URL: http://felicialundinsfoton.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0