Dagen innan Dommedagen

lite väl dramatiskt kanske

Jag vaknade halv två, fem över två skulle bussen anlända till stora mellösa, paniiiik, på med en tunika o håret i en knut, in på ica o fylla på rabattkortet, sen bar det av till staden, eftersom det inte blev att Sandra hängde med gick jag inte så länge och strosade, men jag köpte 3 ringar, jag hittade en dubbelring, ren glädje!

och sen en mascara som jag inte orkade ta kort på:)

en ring inget spec men jag gillade den
Ögon ring, lite konstig men jag gillar det skarpt!






Kommentarer
Postat av: Elin

Haha himla otäck den där ögon ringen, men fin! Hoppas allt är bra! Ses 5.e sept på klaset :) kram

2010-08-24 @ 23:54:53
URL: http://ettperfektfamiljeliv.com

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0