Som alla andra

jag trodde jag var annorlunda, men jag är lika dum i huvudet precis som alla andra, jag gjorde någonting som jag inte trodde om mig själv, jag hade finaste killen för en timme och jag sabbar allt, great!

snyggt jobbat, jag kan inte hålla tankarna tillbaka från det förflutna, trodde jag var redo och stark som innan men jag är vek, sån som jag inte vill vara, jag skäms, jag har dåligt samvete, jag var inte bara sådan, jag var en bitch, det var inte jag för 1 procent, jag lekte att jag var någon jävla diva med bra självförtroende lr vad var det för nått, nej, det händer aldrig igen, ALDRIG

Kommentarer
Postat av: sam

:( <3

2010-04-07 @ 11:08:51
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0