seg men pigg

det är precis så som rubriken säger, jag är inte van vid de svenska tiderna på dygnet, jag vaknade halv 6 svensk tid, jaja vi åkte till matieberg idag, jag ångrar att jag följde med eftersom jag har pekat ut alla mina pressenter nu och vet vad jag får, får hoppas att det blir någon liten överraskning iaf, jag har bara köpt ett halsband óch en foundation :)

våran påsk ''firade'' vi med grannarna, jag har skabb(okej inte på riktigt) men jag har tagit en allergitablett nu

lite bilder från idag med mitt nya/gamla objektiv











Kommentarer
Postat av: sam

älskar bilderna! Så fina ^^,

2010-04-04 @ 13:23:24
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0