J-day

idag är det min dag känner jag, det mästa var okej :D

idrotten gjorde min dag, vi hade innebandy, tro mig jag låg mer på golvet än jag spelade haha, nejdå jag är inte klantig!

sen träffade jag min kära vän Sophia, saknad var hon, hon ska till idol om en vecka, hon kommer gå vidare, jag vill tillbaka iår igen det var ju så grymt kul att stå i kö

jag har gjort mitt egna ''fisheye'' idag, jag är bara för grym som det kommer en resultat bild på

men först, ego kick!


testbild, fisheye


(google bild) tagen med ett riktigt fisheye objektiv


så för att vara hemgjort är mitt fisheye mer än bra:)

Kommentarer
Postat av: sam

Fisheye saken blev bra! ahha awh din pappa ser så glad ut :D

är din kompis med på idol? GRYMT :D! hejar !

2010-04-07 @ 21:19:50
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0