Så mkt planerat, så lite tid

Jag ska lyckas klämma in massor av saker, imorgon blir det rätt lungt, jag håller på att planerar, imorgon är ju Markus begravning, ska förmodligen träffa Anton där

På lördag ska jag till Yoshi och Rikard och parta lite(Y) men fick nyss mail om att jag ska på audition på lördag, det gäller mitt sommarjobb, kanske jag får bli en av 12 dansare som får dansa sommaren igenom och tjäna pengar på det, hur amazing är inte det?:D

Det börjar 09.00 och slutar eventuellt vid 17.00

så jag är nog trött, men jag ska iaf till Yoshi sen!:)
Pratar med Katarina och vi hamnade inte i samma dansgrupp tyvärr, men det blir kul iaf, jag är nybörjare på Jazz och hiphop, om jag går vidare får jag dansa mitt solo, jag får hoppas på det bästa:)

på söndag ska jag på dop, lilla Elma, mitt söta kusinbarn ska döpas:)

en bild på söta Jonna och mig från idag, bild tagen av Christoffer




(haha jävlarns fläck som inte gick bort från linsen)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0