När det är vår...

då ska jag blogga bra, när det är vår så orkar jag ta på mig kläderna jag älskar och då ska jag ge er fina små outfits, tills dess ska jag slänga in ett inlägg då och då, snart åker jag till UNGERN!
jag längtar så jag dör, jag skrev nyss mitt personliga brev till värdfamiljen och ett kort på mig, hoppas de tycker jag är ful så jag är sötare irl haha...jaja:)



Vila i frid Markus, snart har det gått en vecka<3
Vila i frid Per, min fasters förre man, han har dött i cancer nu, jag kommer ihåg när du var jultomte och att du och Jörgen(kusin) är lika, har ju inte träffat dig sen jag var liten, men det känns sorligt iaf, ingen är värd att dö

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0