åh fasen

Vad finns det att skriva en vecka som denna?
allting händer och ingenting händer, men ja.

Det har varit mycket känslor i mitt liv dessa dagarna, och jag börjar hitta mig själv igen, men det har hänt en sak. Markus Andersson har dött, han dog i tågolyckan som var vid resecentrum natten till söndag, jag kände honom inte, vi har gått i samma klass och samma skola sen ettan, jag känner däremot hans bror Lukas bra och jag är så ledsen för hans skull, han är världens goaste!

Jag läste i NA, hans kompisar hade kontaktat NA för att de ville att alla skulle veta hur mycket han betydde..jag grät, så vackert.

Nu har jag lärt mig att det räcker att veta vem personen är och man känner så mkt för personen iaf, jag hoppas du har det fint i himelen och tittar ner på oss, att du vakar över Lukas, han är fortfarande din bror och alla dina vänner älskar dig.
Imorgon ska jag tända ett ljus som ska brinna för dig

Vila i frid Markus Andersson


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0