jag lider av längtan..

efter nya skor och nya kläder, vet ni vad?

imorgon hoppas jag på ett stort klirr i kassan, jag har inte rört en krona av studiebidraget och jag har jobbat i helgen, imorgon vid halv nio får jag lön, jag ska inte spendera någonting förens på tordag, då är det marknadsafton och jag ska vara 100% berädd på att dra i reakläderna/acessoarerna huhu

rea är för smarta, duuh!
hitta en het rea sak och wolá du har råd med det där efterlängtade


jag behöver SKOOOOOOOOOOOOOR
jag behöver SMYCKEEEEN
jag behöver onödigt småplooooooooock


och i helgen blir det västerås, ohyes!

i need a bikini
i need a oversize t-shirt, maybe 2,3,4?
i need jeans shorts med hög midja och de ska vara medellånga så man kan vika upp om man vill, min engelska är näst intill, hm, engelsk huhu


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0