01.57

jag kan inte sova, som jag sa.

jag säger bara det, sov icke efter skolan det leder till sömnproblem, men jag kör en lista hihi
juste jag ska trappa ner lite i vikt nu, på med träningsskona(;

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - ne
Har du någon kille just nu? - nej.
Har du dumpat någon? - faktiskt bara en
Har någon dumpat dej? - jodå
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - hm ja.
Vem kysste du senast? - jag tror jag behåller svaret
Vem kramade du senast? - Elina
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - men vem tycker de är okej?
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - ja, jag kan göra bättre ifrån mig om jag lägger ner tid
Har du bra betyg? - ja jag är nöjd, såklart kommer jag jobba hårdare i slutet för bättre
Har du fått göra om ett prov någon gång? - ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - yes
Sköter du dej i skolan? - jadå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - hihi yes
Haft mobilen på lektionstid? - ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej, eller inte nu på gymnasiet iaf.

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4 som bor hemma, men 5 med Madde
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - både ja och nej, men ska det vara 100% ärligt så nej
Trivs hemma? - ja jag älskar mitt hem!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha ja men jag kom inte så långt innan jag ångrade mig
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit, ohja, slagit, kanske någon gång men inte illa menat
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - ne det var ett tag sen nu
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha ohja, pappa är en liten bitch ibland, hm undra vem jag ärvde den egenskapen från
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - till 100%


VÄNNER:
Du har vänner? - absolut, de allra bästa!
Du brukar vara med? - de jag känner för, ja de jag umgås med är mina vänner
Vem/vilka var du med sist? - klassen
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - vad finns det att inte älska?, älska villkorslöst!
Är det okej att ha kill-kompisar? - självklart, jag har några riktigt nära sånna hihi
Har du pussat någon av dina kompisar? - jadå, pussgurkor är vi allihopa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej nej, kanske någon ovän, någon vän, nej verkligen inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ja, eller inte blivit av med men tröttnat reält på, men ibland saknar jag den.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - ja
Putar med läpparna på kort? - huhu ne jag är söt ändå
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? - nejnej
Super dej packad varje helg? - no
Du har kysst en tjej? - ne
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - ne, mina lockar har blivit min vän nu, okej jag hittar inte plattången.
Ditt hår e knallblont? - tvärt om, knall mörkt!


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - ja.
När drack du alkohol senast? - några veckor sen
Vad var det för sorts alkohol? - vodka/cider
Brukar du dricka alkohol? - happens
Har du druckit öl? - ja.
Tycker du om öl? - varierar
Har du varit full? - big no

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - godis från min syster, pengar ur min egen spargris, en penna från skolan
Är det okej att vara kriminell? - ne det är vell lite onödigt, utbilda dig o skaffa jobb, klirr i kassan!
Vill du bli kriminell? - ne
Varför gör du sånt här? - i do?
Det är inte okej med att vara kriminell? - ne?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - ne, buss haha?
Har du suttit i fängelset? - nej.
Vill du hamna i fängelset? - nej.


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja senast idag
När grät du senast? - idag
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja
har slagit ner någon? - ne
skadat någon med flit? - ja
Har du någon viljat döda någon? - jag har inte gjort valet på riktigt att avstå att döda någon men tanken har ju funnits någon gång
Vem bråkade du senast med? - pappa

ÖVRIGT:
Motto? - lev som den du är
Film? - alla med nicholas cage
Musikgenre? - en mix, lite här och lite där
Lyssnade senast på? - don't trust me-3OH3!
Var det här kul? - inget går upp emot balder, så nej

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej, om du i dina inställningar här på blogg.se tillåter fullt rss-flöde så kan din Soclog hämta din blogg bättre. Nu tillåter du endast en liten del av varje inlägg.

Eftersom du för tillfället ligger på framsidan på Soclog och får lite trafik till din blogg där kanske du vill att den ska se bra ut...? ;)

2010-05-20 @ 09:04:49
URL: http://manikin75.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0