Min dag

jag hade en bra dag, som blev jobbig, jag har gråtit som ett litet barn, jag kände mig helt värdelös ett tag men det är bättre nu, jag somnade så fort jag kom hem, men nu är jag iaf vaken, jag kollar på hollywood fruarna, maria i hitt hjärta haha:D<3

habahaba på killarna som gjorde sin casting för de andra fruarna;)

jag sitter och letar ihjäl mig efter reklamen för havre fras, ni vet han blonda som sjunger och ser ut som en bonde, haha jag älskar den o han ser bara för charmig ut,puuuss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men hjärtat, varför sade du ingenting i skolan? Hoppas jag inte har gjort någonting som gjort dig ledsen eller som gjort att du känt dig så! Jag finns alltid för dig! Jag älskar dig <3

2010-03-09 @ 08:29:27
URL: http://lundinfelicia.devote.se

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0