China

idag har vi vart på muren, helt otroligt, vi var på den högsta punkten på Kinesiska muren
det är många som har ristat in kinatecken i väggen, men jag hade inget att rista med så jag stoppade in två hårspännen i ett hål;)

vi var vid gravarna där kejsaren begravdes, vi gick på en stig


mamma pussar på sköldpaddan, man skulle talla han på rumpan så blev man 100 år gammal


jag hittade en ny favorit, det kallas ''mjölk te'' det är underbart!
Smakar lite jordgubb!


några kineser ville ta kort på pappa, gulligt
visste ni att kineserna kallar svenskar för ''big nose''



nu kommer bilder från när vi var på muren!

jag stod i ett hål, läskigt men jag var tvungen att ha gjort det




och hoppa gjorde jag med, sjukt brant när man skulle gå ner, det fanns inga trappor utan det var bara plattor

krull vare här!


sen ofc familjekort



muren



sen åkte vi och tittade på OS-arenan




haha



Kommentarer
Postat av: Ida Carlsson

Vad härligt du ser ut o haft det! Jag ska till Kina snart, till singapore eller vad det heter:) ska bli jätte kul :)

2010-03-29 @ 13:22:06
URL: http://caarlssson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0