Tandis & Jag

Min dag i punktform:

-vakna av att Christoffer ringer
-somna om
-vakna av Felicias sms
-vakna av Mercis sms
-sova
-vakna
-tandläkaren
-hem

ja dagens största händelse var vell tandis dåra, min visdoms tand är lite sne men det fixar sig tydligen, dom sprutade rent under min tand, ingen aning vrf men det var som en spruta så gjorde ont :S

nu kollar jag på top model 5, väntar på att Jacob kommer hem så ska jag gå över en stund :)

i love you, you love me, vad är kruxet?



paparapapa i´m wearin' it(mc donalds låten för er som inte hängde med)




smile bitch


duck(fuck)face



-Svart linne
-cubus
-blå/lila linne-h&m
-paljett bolero-blu di blu
-jeans-pieces


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0