shopping


 

74;8 Now playin '                          1,2 Step - Ciara  





Efter insättningen av p-staven drog jag en shopping tur med mamma, tack för sakerna, bäst i alla lägen no matter what:)<3


Paljett leggins                                       Hårband
                                                           Glitter rosetter
                                                           Stor blomma




Jag och Mamma




jag och karin(hon hatar att bli fotad)


mamma och jag


jag vet inte om detta är sista inlägget idag, om det är det så ska jag kolla film sen, för dom som antecknar tänkte jag att det kunde vara intressant!
hihi härmat christoffer lite med avslutnings bilden :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0