DEPEND NAGEL GELE KIT

Ett komplett kit för att bygga Dina egna naglar.
Med enkla steg guidas Du fram till vackra naglar.

149:-
Så här gör Du:
1. Rengör Dina händer och naglar.
2. Fila naglar.
3. ”Rugga” försiktigt upp ytan på nageln med yta 1 på poleringsfilen.
4. Hitta rätt tipp som har rätt passform till Din nagel. Applicera därefter tipparna med medföljande lim.
5. Fila till kanten med nagelfil och matta av tippen genom att fila med den finaste ytan på nagelfilen. Fila också försiktigt på kanten som blir mellan tippen och Din naturliga nagel.
6. Pensla på ett tunt lager Depend skulpteringsgelé och spraya därefter med Depend aktivator. Spraya med ca: 10 cm avstånd till nageln. När det är helt torrt upprepar Du samma sak ytterligare två gånger. Totalt tre tunna appliceringar med Skulpteringsgelé och aktivator.
7. Avsluta behandlingen med att polera naglarna med poleringsfilen.

















detta är resultatet, detta krävs tålamod vilket jag hade idag:)
om ni testar dethär kan ni vell maila mig och skriva vad ni tyckte om det:)
(fick lite hjälp av mamma med bilderna)
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men om man inte har nån sån gär nagel knipsar sak då hur gör man då???

Snälla svara för jag måste få veta för jag ska nog köpa en sån där.

2010-10-14 @ 18:47:45
URL: http://www.plunkis.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0