Ett inlägg om bara MIG MIG MIG MIG

nu ska jag berätta om mig själv, tro inte att jag har största egot nu men det finns mkt jag kan skriva här, ja vi kan börja såhär.

Jag heter Johanna Ericssons(rätt logiskt) jag är snart 17 år, jag kommer från brasilien, jag är adopterad dåra, jag kom till sverige när jag var 6 månader, jag har en halv syster, Madde, det är pappas biologiska dotter eftersom han är skild en gång innan han träffade mamma, dom hämtade mig, sen åkte vi till kina när jag var 3 år och hämtade min lillasyster karin.

vi vet ingenting om min systers tidigare liv mer än att hon blev lämnad på gatan och hittad av polisen som i sin tur lämnade henne till ett barnhem, personligen tror jag att man gör så i kina för att man vill ha söner som tar över hus och mark när föräldrarna blir för gamla, men dom kunde ju vart fattiga det vet man inte

mig vet man mer om eftersom Wilma som hjälpte oss barn när vi var små hjälpte min biologiska mamma, hon heter Ana Lucia Fernandez munis, vi bodde vid amazonfloden och var nog inte speciellt rika av oss, jag har tydligen en lillebror vad jag vet, en moster som jag har bild på, och en pappa som hon inte är ihop med nu, mer vet jag inte, kanske ska leta efter henne iframtiden jag vet inte om jag vill heller, jag har min familj här i sverige men jag skulle vilja se likheterna



jag har tre katter, intressant? haha nej


mina intressen: är dans, kompisar och sång
jag började dansa när jag var åtta och har fortsatt på samma dansskola, när jag var åtta år var jag tjock kort och hade glasögon, nu är jag kort, normal ''smal'' och har linser haha,

men jag tror att dansen har hjälpt mig i livet,jag kan slapna av och komma bort från allting, jag har världens bästa danscoach också, thumbs up för Sandra. jag har slutat en gång, det var nog det tråkigaste som hände, så jag började igen och jag ska börja tävla igen, jag dansar disco för dom som undrar :)

jag simmar, gymmar och tränar arobics också, försöker vara så hurtig som möjligt :)



Yrke:Jag vill bli Art Director senare, jag vill jobba med bilder, retush ja det vill jag verkligen göra, jag är en sån som kan sitta i photoshop i tvåtimmar utan att bli nöjd med endast ljuset i bilden,

ja varenda detalj är viktig, först ville jag bli fotograf, ja det är kul,men jag vet att det jag längtar efter mäst är att sätta sig och rätta till ljus och kontrast samt andra saker, det är så grymt kul:D

Kläder: jag inspireras av andra men jag brukar oftast dra in mer johanna i min stil, jag gillar lite halv galna stilar, mkt färger, allting som andra inte har på sig, DET är så jag, har man hittat nått man gillar och ens kompisar undrar var man köpt det så säger jag såklart,men köper dom samma sak, då pimpar jag gärna upp det jag har med nitar, paljetter, kedjor, ja jag gör det till mitt eget, allt ska vara unikt, ingen ska vilja ha på sig exakt det jag har, jag gillar tyvärr mäst de kläder som är för glam för vardagen, kan visa bilder sen så kanske ni förstår, någon borde bura in mig, så illa är det haha

(Roliga) meriter:

- när jag var liten sa jag fiskepinne men menade fiskespö-logiskt

- när jag var liten så räknade jag såhär:
1,2,3,4 som i kalle-ingen aning om varför

- jag älskat ketchup, äter det till det mästa, bearnaisesås+ketchup, tzatsiki+ketcup, mangochutney+ketchup- lite för illa

- jag tänker för mkt, mina tankar är otroligt långsökta, min fantasi är otroligt vild

- jag är 157cm lång

-jag är klantig/klumpig

- jag har egentligen krulligt hår

- jag tycker jag ser bra ut men det är ingenting jag brukar vilja att andra märker att jag tycker, vem vill gå runt med största egot, ne jag är bara nöjd :)

- jag har jättedåligt minne exempel på det:

jag glömde mitt bankkort på donkan i stockholm-dom skickade det till mig
jag glömde mitt bankkort på donkan i göteborg
jag glömde min mobil på bussen-fick den aldrig

- jag är jätte mesig, gråter jättelätt


Kommentarer
Postat av: p

men om du gillar så mycket färger och så varför gör du inte din blogg färgrik? jag tycker om din blogg jätte mycket men det saknar det där lilla extra trevlig kväll

2010-02-23 @ 19:53:44

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0