skolan

nu sitter jag här i skolan, efter ännu en take awaybox på saigon, jag är lite sjuk men det är ingen feber, jag är yr i huvudet men det går vell över, vi har redovisning sen, jag skulle redovisa om latinskaspråket, men pga dålig information så valde jag att redovisa om kvinnornas livsstil under det medeltida rom
:)
ännu en gång har kärleken gått snett, jag vet inte varför det alltid är jag, det konstiga är att allting är så annorlunda nu, jag förstår inte, för första gången tänker jag på samma kille vecka efter vecka, en sak jag önskar är att det blir vi igen, igår blev det ett stopp, det är slut, ingen paus, bara ett stopp, jag älskar dig, det räcker inte.
jag vill bara sitta i din säng och hålla din hand, jag letar efter saker som gör att jag ska se om allting bara var en dröm ,men nej , det var vi, jag älskar dig, du älskade mig, vi var ihop en månad, du tog paus dagen innan nyår, 2 dagar innan våran månadsdag, igår gjorde du helt slut, 2 dagar innan våran månadsdag, och en månad exakt sedan du tog paus, för en vecka sedan älskade du mig, nu har du tappat känslorna, EN VECKA?
klart det känns, känns 100 gånger mer än du tror.

Kommentarer
Postat av: sam

:(((( finns <3

2010-02-01 @ 18:57:56
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: ida carlsson

jag har också sån himla otur med kärleken :/ bilda klubb?

2010-02-02 @ 17:20:45
URL: http://caarlssson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0