Förlåt för dålig uppdatering

jag har haft så mkt att göra, först var jag på stan med sandra och merci, sen åkte dom hem och hämtade sov saker, då shoppade jag lite med mamma. jag köpte en bustier, en klänning och ett armband, sen köpte mamma em klänning i namnsdags pressent men den ska jag ''glömma'' hihih

bilder kommer imorgon, ni får bilder på våran mat :D

efter maten fick vi hemligt besök;) haha ne men jacob och robin kom hit en stund, sen bjöd dom över oss på filmkväll, vi kollade på hot chick, jag ääääääääääälskar den filmen, ni som inte sett den,SE!


Kommentarer
Postat av: sam

nom nom nom, det var kul:D

2010-02-27 @ 19:32:42
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0