inte ens 24 timmar

Nu, snart!

Jag minns när jag sa till Felicia att det går att räkna timmarna till jul, nu kan man verkligen räkna minuterna också.
Jag längtar tills jag vaknar(om jag gör det, brukar vara uppe hela natten)

-Frukost
-Madde kommer till oss
-Julbord
-Julklappar
-Fika
-Åka iväg till moster och träffa kusinerna
-Julbord igen
-Säkert fika
-Julklappar
-Hem
-Njuta och tänka på dagen som vart

kan vell inte bli bättre, jag ÄLSKAR julen och den största bidragande faktorn är såklart att man får vara med sina närmaste, UNDERBART<3

juldagen är det shopping, mkt som ska handlas, dvd, skrivare, jag minns inte hälften av sakerna pappa ville köpa.

jag bjuder på en osminkad bild och jag är hungrig så nu ska jag keeeka lite, hejdå:D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0