03.24

Klockan  tickar på, jag ska försöka sova..Jag vågar inte gå upp och gå på toa, får helt enkelt stanna i sängen.
Imorgon hoppas jag på en fin dag. Klockan 10.30 åker jag in till örebro med familjen, lite shopping om man kommer fram i köerna..Jaja

Efter det så blir det förhoppningsvis att träffa två gamla vänner, väldigt saknade, med de orden tackar jag för dagen och sussa sött alla som läser, fast det gör ni nog imorgon;)

btw så tror jag att jag har hål i en tand så jag får vell göra ett erkännande för mamma, haha lite pinsamt och fråga om hon kan ringa farbror tandis och boka tid. Jag skäms verkligen när någon ska pilla på tänderna o mumla lite. Jag har bara haft ett hål i hela mitt liv och jag lovade mig själv att aldrig få det igen.

Nej jag är inte tandläkar rädd. Det är bedövningen jag är rädd för, jag hade ingen känsel på 4 timmar, jag höll på och svälja tungan helatiden och jag kunde inte prata, jag lespade haha jag mådde så illa så jag inte orkade gå till skolan och sen däckade jag :/


Kommentarer
Postat av: saaandraa

Jag älskar tandläkaren <3

2010-12-26 @ 14:00:00
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0