Bra jobbat..

jag klappar mig på axeln, ne okej idag är jag till och med för lat för det, imorgon mina vänner taggas det för VI-kampen, vi ska jobba tills blodet sprutar, eller tills svetten sprutar åtminstonde, jag har förberätt mig med en muuusig kycklingsallad, mitt egna recept, jag har christoffer och cassie som kan intyga att det ger orgamser för smaklökarna :D


dagens fundering, jag har funderat på namn till mina framtida barn, jag vill ha 3 barn, två som ska vara två¨års skillnad mellan och ett barn som föds senare när de andra växt upp, det är såklart inte ett exakt villkor men det vore mysigt, jag har kommit på ett tjej och ett kill namn

kille: Theodor
tjej: Zoë


juste angende klappen på axeln, jag tog hem ett nuvarande omdöme(googlade stavning haha det ser inte bra ut hut man än stavar det) VG i svenska vare va? huhu, men iaf jag fick jättebra kritik om mina muntliga framträndanden och det är det som han sa kommer att kunna höja mig till MVG om jag har viljan, och vet ni, DET HAR JAG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv, såklart ;) <3

2010-06-02 @ 22:24:16
URL: http://christoffergustavsson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0