Nu hittar jag på en egen lista:)

Dagens roligaste: Jag måste säga att Merci fick mig att skratta 100 gånger idag verkligen!

Dagens sötaste: Sami, Hon är så pluttig ibland, säger oväntade saker så man bara vill krama ihjäl na

Dagens Virrigaste: Jag var virrig, glömde min mobil i klassrummet, BRA JOHANNA BRA

Dagens samvete: Usch mitt samvete fångade mig nyss, jag hade inte en bra morgon för det blev stressigt till bussen
osv..och tyvärr fick några endel morrningar på svenska lektionen, no fence bara morgon trött!

Dagens hår: Den går till Jonna, tycker att hennes hår är fint!

Dagens outfit: Åh vad Rebecka var fin idag!

Dagens smsare: Felicia smsar flitigt och jag har ingen känsel gällade vibrationsläget, förlåt vännen

Dagens räddare i nöden: Ezter, hon gav mig lite choklad som jag tackar för, muuums

Dagens cp: INGRID ditt ollon..glömmer att ge oss ett matteprov, det var nog värsta hittills, eller ja om man inte kollar på gången när du gav mig G--(minus två gånger)

Dagens oförsående: Lorna och Kerstin, dom tror alltid vi överdriver om Ingrid, åååh

Dagens finurligaste: Christoffer, mannen som hatar skolmaten, han hatar allt som alla andra gillar, och idag så hittade han sin maträtt..blomkål

Kommentarer
Postat av: sam

<3

2011-01-24 @ 22:19:54
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: Felicia

hih <3

2011-01-24 @ 22:26:00
URL: http://felicialundinsfoton.blogg.se/
Postat av: christoffer

ja johanna dagens väska var verkligen unik! :)

2011-01-24 @ 23:47:06
Postat av: Elin

sv: tack :) tror jag köpte den på hm om jag inte minns fel :)

2011-01-27 @ 10:03:05
URL: http://ettperfektfamiljeliv.com

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0