My wish

Jag har alltid velat ha en LIITEN hund, en hane om jag får välja, Christoffer visade mig en hund jag aldrig sett förr, jag dog av glädje(går det) inombords, helt perfekt, vit och helt underbar
Jag ska ha en teacup puppy, de blir inte stora, de är små och ryms i en te-kopp där av namnet:)



fast en hund jag skulle vilja ha också, det är en Alaska Malamute


och jag hittade även att det fanns tea cup pigs också, kanske blir en sådan också för den var förjäkla söt kolla Felicia, mindre än en minigris ju, jag blir så nussig av sånt här:'))


Kommentarer
Postat av: felicia

ÅHHHHHHHHHHH. GAAAH. JAG DÖR, VAD SÖTA!!!!

Och Alaska Malmalute hundar har min bror :D 9 stycken!

Helt underbart söta! :)

2011-01-23 @ 21:32:54
Postat av: Helena

Åhhh visst e dom bedårande!!

Jag har letat länge efter en pomeranian teacup.

Men tyvärr är dom annonserna jag har hittat bedrägeri annonser.

Vet du någon som säljer just teacup pomeranian?

2012-02-22 @ 01:52:34

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0