Monday i don't care about you

Idag blev det tidig uppstigning(10.30) och det blev en biltur till josefine först och jag lämnade ett busskort, fick höra om hennes nyår :D

sen åkte jag mamma och karin vidare mot Marieberg, jag skulle BARA köpa tippar, ehh så blev det inte

Tippar
sport bh:r
tröja
spetsgrej, haha kommer inte på någe bra namn, men typ övertröja?
armband(till karin)

hm mer tror jag inte det var:)

Dagens bästa köp var iaf sport bh:arna, jag har likadana(3 pack, röd, vit och svart) men de hinner jag knappt tvätta innan jag måste använda dem igen hähä:D

efter ålandsresan på onsdag så ska jag göra yttligare ett inköp, men jag tror jag håller lite på det så visar jag er senare, jag kan säga att det har med träning att göra:))

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0