Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23

2. Vem var den sista du träffade?
Jacob

3. Hur lång är du?
156 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Så man bäddar

5. Vem ringde du senast? pappsen

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Ja, de låter bra:)'' till Jacob när han undrade om vi skulle kolla någon film

7. Vad är dagens planer?
imorgon ska jag på idolturnen med min fina syster

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?sms!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma? för någon timme sedan när hon frågade om vi ville ha pommac o chips haha

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna/svarta nästan hehe

12. När vaknade du idag? 13.30

13. Har du någon gång hittat en katt?
nej inte vad jag vet:)

14. Vilken är din favoritplats?
badkaret!:)

15. Vilken plats föredrar du minst?  busskuren på våghustorget en vinterkväll

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
hur gammal är jag då,  28, jag minglar vell runt på något grymt stort event som jag gjort reklam för och tjänat grymt!

 17. Vad skrämde dig som barn? Ofta var jag mörkrädd, än idag känner jag mig inte bekväm i ett mörkt rum

18. Vem fick dig att skratta senast?
Jacob

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja, tog ett tag innan det klirra vad vinylskivor var haha

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast i trosor om det inte är kallt:)

22. Hur många kuddar har du i sängen?
7 st :)

23. Hur många landskap har du bott i?
ett eller två, men två:)

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
no no

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor skor skor pyder mina fötter

26. Är du social?
haha, ja det är jag vell, oftast

27. Vilken är din favoritglass?
B&J's strawberry cheesecake, annars är jordgubb eller pistage mina favvisar, tiramisu är också heeelt underbart!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
shit, jag skulle spara det mästa, men jag skulle dra med Patricia på en riktig resa!

29. Tycker du om kinamat?
  muuuums, klart!

30. Tycker du om kaffe?
tyvärr så har jag inte kommit från mjölk o socker stadiet

31. Vad dricker du till frukost?
actimel

32. Sover du på någon särskild sida?
blir trött på höger, somnar på vänster, vaknar på rygg

33. Kan du spela poker?
Nej...

34. Tycker du om att mysa? Vem fan gillar inte att mysa?

35. Är du en beroendemänniska? Mja  det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nepps:)

37. Vill du ha barn?
Jag längtar jättemycket efter barn, och när det händer så är tiden inne:)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? tyvärr poolen, men jag badar såklart i havet med, det är alla jävla firrar som skrämmer skiten ur mig!

41. Vad spenderar du helst pengar på? helst på kläder

42. Äger du dyra smycken?
ja eller jag vet inte vad man menar med dyrt men jag har en ring som är rätt dyr

 43. Har du någon gång testat narkotika? nope.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ostbåge

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Linus eller sandra tillsammans med mig själv, asså jag gör ju lixom att garven inte dör ut;)

46. Välj ett ärr på din kropp?
Mitt vaccin märke, jag och Patricia har likadana på armarna, lite gangstaa

47. Vad har du för ringsignal?
Lg-theme

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
ohja! och några skor som står på min hylla

49. Flirtar du mycket?
nej, eller det beror på haha, ne det är nog inte min grej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? herre min gudars, det var 2010 men när? hm i somras någon gång

51. Kan du byta olja på bilen?
Nemen, nej nej!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag kör som en myra?

53. Vilken var den senaste bok du läste? den vita massajen

54. Läser du dagstidningen?
ja, idag var Jay med, annars är serierna och hello baby roliga;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, förr, hänt extra

56. Dansar du i bilen? ja, rena rama high school musical!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
NRJ:)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
det var vilken färg på  foundation och pudret som jag har, så det blir rätt nästa gång jag köper

59. När var du i kyrkan senast?
julavslutningen


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0