2011

Jag känner att året kommer bli bättre än 2010:)
När jag för en gångsskull tänkte ta lite bilder med systemarn så är batteriet oladdat, så nu ska det få laddas!
Idag har jag inte gjort ett piss förutom att gå upp och träffa min storasyrra, så fin och allt har ordnat sig, du är finast!

min lillasyster kom till mig inatt och vi kollade på roliga klipp och skrattade åt sunes jul, hur mysigt som helst, jag hoppas hon vill med mig in till stan imorgon för jag vill köpa tippar, en annan variant än de jag har:)
sen ska jag nog få göra naglar på karin, är lite nervös haha

jag har inga nyårslöften, eller ja, ett kanske, jag har lovat Sabina att försöka uppdatera oftare, vi får se om jag lyckas;)

här får ni en sommar bild för jag saknar värmen så otroligt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0