Text

Jag vet inte vad jag känner för att skriva, jag kan men jag måste ha någonting bra och intressant annars blir det slarv och jag bryr mig inte mer än en pissmyra. Men mitt textarbete handlade om drömmar och mål i livet, det är någonting jag verkligen har(passande till dagens listgrej) Och jag skrev om en person som jag ser upp till jättemkt, här är en liten tjuvkik på arbetet, jag gillar min layout men kanske att jag ändrar bakgrundsfärgen lite:)

jag gillar inte att folk läser när jag skriver seriöst som i skolarbeten för jag är oftast rätt personlig i mitt sätt att skriva när jag lever mig in, men jag visar er sen, detta ska ju trots allt sitta uppe i skolan^^



© layout

söta post-it lappar va? fick googla ett tag innan jag kom på vad nålgrejorna hette(minns inte nu heller) har gjort dom själv och det vart helt OK hihi:D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0