sjukling

Jag har feber och det suger när man har redovisningar och skit, jag fick för mig att jag skulle leka pigg och sitta vid datorn och vara social med mamma och pappa men det gick inte så bra, nu mår jag illa och tycker synd om mig själv haha Sofie gav mig råd så nu ska jag bli frisk!

Mamma ibland kan du vara lite för gullig..

Mamma: Jag träffade Doris och Kicki på träningen
Johanna: Aha okej
Mamma: Anna var med också, dom undrade hur det var med dina ben
(har haft benhinne inflammation)
Johanna: Åh skulle vart med, gulliga dom är
Mamma: jag sa att du var sjuk och att det var meningen att du skulle vila med träningen nu


haha..knäppis!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Skriv här vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0